מאמרים למנהל
מה זה מנהל אפקטיבי? מה זה ניהול זמן והאם אפשר לנהל את הזמן
זמן בניגוד למשאבים אחרים, מחולק לכולנו במידה שווה. היכולת והמיומנות להתנהל אפקטיבי עם המשאב הקבוע הזה היא האומנות. אומנות האפקטיביות האישית היא מצד אחד אוסף של מגוון מיומנויות שונות כמו: תקשורת, משא ומתן, ניהול רגשי, תכנון, ניהול אסטרטגי קבלת החלטות אסרטיביות ועוד. יחד עם זאת, ישנם כלים ממוקדים שיכולים לסייע לנו להתנהל אפקטיבית ולסיים את היום עם תחושת סיפוק ונחת סביב ביצוע המשימות שלנו.
מפתחות להנעת עובדים
מחקרים רבים מצבעים על כך שישנם 5 מפתחות להנעת עובדים, בעוד שרוב רובם של המנהלים משתמשים בעיקר במפתחות "שכר ותנאים" ישנם עוד 3 מפתחות שנמצאות חשובות יותר לעובדים. השאלון הבא מכיל את כל 5 המפתחות כאשר את/ה עונה על השאלון תמצא/י עד כמה את/ה משתמש/ת בכל מפתח. יותר מכך, כל סעיף בשאלון הוא כלי שאת/ה יכול/ה להתחיל להשתמש בו מייד עכשיו ולהניע את העובדים שלך עם כל צרור המפתחות.