לקוחות מספרים

סיגל היקרה,
רציתי להודות לך על מפגש מרתק אשר הפך לנקודת אל-חזור בחיי, עם סיום הלימודים האקדמיים.
בתבונה ועדינות הובלת אותי לדרך שפחדתי ללכת בה, עזרת לי לפרוש את כל האפשרויות ולראות את המסלולים שעומדים לפני. הפכת את השאלה הקשה "מה אני רוצה לעשות בחיים?" למקבץ של שאלות קטנות ופתירות, שאפשרו לי להתקדם הלאה. כל שאני הייתי צריכה לעשות זה לבוא בראש פתוח, ולהיות כנה איתך ועם עצמי.

"סיגל. משמעות סגול, זה כבוד ולהוקיר תודה, בלי לקחת שום דבר כמובן מאליו, ואת אדם כזה מבחינה מקצועית אישית ואנושית, מנחה סדנאות בחסד, חרוצה מיקצועית ומקצוענית, מי שחווה סדנאות שלך יודע שאת נחשבת היום לטופ שבמנחות, האירי אותנו עשי לנו סגול בחיים, זיכרי את אלופה והמון הצלחה, אני מרגישה מבורכת על כך שיש לי חברה כמוך, שנה טובה ובהצלחה בדרך החדשה."
פיבי דקל
יועצת ארגונית ומנחה מקצועית

שרה צפריר, מנהלת אגף מידע, מחשוב ותקשורת
השנה ערכנו סדנת מנהלים לאגף המחשוב ברמבם. הסדנה נוהלה ע"י סיגל גורקביץ וקרן ראוך. קיבלתי פידבקים מאוד חיוביים מהמשתתפים על התרומה הגדולה של הסדנה, בפן הניהולי ובפן האישי. בפרספקטיבה של זמן, לאחר מספר חודשים, אנו חשים בשינוי שגרמה הסדנה בצורה חזקה מאוד. יש בנו תחושה אמיתית שביעד המרכזי שהעמדנו חל שיפור עצום, שמתבטא בכל יום מחדש. השתתפתי בעבר בלא מעט סדנאות, והייתי ספקנית לגבי התועלת שהן מביאות בטווח הארוך. סיגל וקרן הצליחו לשנות את דעתי מקצה לקצה.ללא ספק סיגל וקרן הן צמד "מנצח", בפן האישיותי ובפן המקצועי. אני מאמינה שיש להן חלק נכבד בהשגת יעדי אגף המחשוב ברמבם השנה. נשארנו כולנו עם "טעם של עוד" ואני מתכוונת לקיים איתן סדנת המשך בעתיד.

מנהלת מוקד מכירות
איך אפשר בלי קצת פרגון…. ביום שני התקיימה סדנת שירות של סיגל, בה היו נוכחים 2 נציגים שלי (שהיו קצת קשים לפני הסדנה…). רציתי לספר על שינוי שהסדנה גרמה להם. הם חזרו מהסדנה התחילו למכור, הגישה שלהם כלפי המכירה התחילה להשתנות, וגם ההרגשה שלהם באופן כללי השתנתה.. בכל מקרה בלי להמשיך לחפור - סיגל מהממת, היא גם נתנה לי טיפים טובים אחרי הסדנה וכמו תמיד תחום ההדרכה ממשיך להוביל בענק!

רוזליה, מנהלת תחום כלכלה שיווקית
השתתפתי ב'קורס פיתוח מנהלים חוצה מטה' בהנחייתה של סיגל ורציתי להגיד תודה על ההזדמנות ללמוד ולהתפתח, וכן לציין את עבודתה המצוינת של סיגל הן ביכולת המקצועית של העברת התכנים והן ביכולת הבין אישית של יצירת קשר עם המשתתפים. בעקבות ההיכרות עם סיגל במהלך הקורס, שמחתי גם על ההזדמנות להתייעץ איתה בסוגיות ניהוליות במסגרת שיחה אישית. בזכות האישיות והמקצועיות של סיגל, היא תורמת רבות לשיפור מיומנויות הניהול במטה ועל כך תודה רבה!

אנה בן שימול, מנהלת כספים
את סיגל הכרתי מהלך סדנאות בארגון בו אני עובדת. סיגל ליוותה אותי כמנהלת ועזרה לי לשפר את עצמי הן כמנהלת והן ועובדת בארגון. סיגל מנחה ומובילה, יד ביד מה הכי טוב אצל סיגל? היא תגיד הכל בפנים! לטוב ולרע! יש מספיק מנחים/ יועצים שיגידו את מה שאתה רוצה לשמוע, אבל נדיר למצוא מישהו שאומר את מה שצריך לשמוע! וזה ההבדל המשמעותי! אין ספק שהייתי רוצה שתלווה אותי גם בהמשך ואדאג שזה יקרה! מקנאה במי שיעבוד לצידך

נציגה מצוות שימור לקוחות
הייתי בשבוע שעבר בסדנת שירות שהועברה ע"י סיגל גורקביץ' , למען האמת בתור עובדת וותיקה בחברה שעברה המון סדנאות התרשמתי לטובה מהדרך שלה שהייתה מאוד ייחודית ונוגעת בלב וגורמת לכל אחד תשוקה לתת שירות. אז אשמח אם תעבירי הלאה ואשמח גם אם סדנאות כאלו ירבו למנהלים וראשי צוותים כי המטרה היא אחת לתת למקום הזה לפרוח עוד ועוד

לירון ברששת פיקר. תחום הדרכה ופיתוח ארגוני
סיגל היקרה, לאחר שחוויתי את העשייה הנפלאה שלך במגוון תחומים: ליווי אישי למנהלים, סדנאות המתמקדות בעבודת ממשקים מורכבת ותהליכי תקשורת, בניית צוות וכו'. אני רוצה להגיד תודה! תודה על המקצוענות ללא פשרות, דיוק הצורך ותפירת הפתרון כחליפה לפי מידה ומעל הכל: על היחס, האנושיות והשירות המדהים!

יוסי הופמן, מנהל מחלקת רכש ולוגיסטיקה
יצאנו למסע יחד. כיום, בתום שלושה מפגשים חווייתיים, מעשירים, ומלמדים, יש לומר כי אנו ממתינים בקוצר רוח לקיום סדנאות נוספות מסוג זה. הקשבת לצוות, הובלת אותנו בנועם ובחוכמה למקומות הנכונים, הסרת חסמים, גרמת לנו לגעת בעצמנו, נתת לנו כלים. תודה מכל אחד ואחת, על מסע אישי. תודה ממחלקת הרכש, על מסע צו ותי. ללא ספק, לתהליך תהיינה השלכות על רמת השירות של המחלקה הן בתוך בית החולים, והן מחוצה לו.

דנה, מנהלת מחלקת הדרכה
סיגל העבירה את הסדנאות באווירה טובה ומשתפת ,תוך הכוונה ללקיחת אחריות אישית על התהליך, המסרים הועברו בצורה ברורה, אפקטיבית ומתן מענה להתנגדויות מצד עובדים ומנהלים ,תוך שימוש בהומור ודוגמאות פרקטיות ליישום מידי. לסיגל הייתה הסבלנות והנכונות לענות לשאלות גם לאחר הסדנאות.

נעמי פרוינד, מנכ"ל
סיגל, עם סיום המחזור הגדול ביותר של סדנאות הכנה לשחרור חיילי פריפריה, ברצוני להודות לך על תרומתך להצלחת הסדנאות בבית שאן, מעלות ואילת. אין ספק שחלקו של המנחה בתהליך הינו מרכזי ובמחינת החיילים הוא הגורם המשפיע. מסירותך והשקעתך הרבים הורגשו ואף צויינו במשובים. כלל ידוע הוא שאין נתינה ללא קבלה ובטוחני שמעבר לנתינה הרבה שלך חשת גם לא מעט קבלה.

אבי, מנהל מערך ניהול פרויקטים
כתחום 'שבע' מסדנאות ומפגשים, הופתענו מהליווי הצמוד לפני ואחרי המפגשים, התובנות המדויקות, הנגיעה האישית בכל אחד ואחת מהנוכחים והסקרנות שהתעוררה בנו והציפיה למפגש הבא. כל מפגש מרחיב את סל הכלים הניהולי/המקצועי ומעניק כלים פרקטיים ליישום מיידי, שמחוברים לעשייה היומיומית ולסוג הארגון. חווית חובה בכל כניסה לתפקיד ניהולי או לרענון טכניקות.

אמיר בן יוסף, מנהל תפעול
סיגל שלום, לאחר ליווי של מס' צוותים מובילים במערך התפעול של המרכז הרפואי ניתן בהחלט לומר שהצלחנו יחד בעזרתך להגיע להישגים רבים, כול פעולה רפואית בודדת ברצף ובמבנה של עשרות אלפי פעולות שמתקיימות בשנה עטופה במעטפת תפעולית לוגיסטית ולא תתקיים בלעדיה, אנו מגלגלים לא רק אלונקות מטופלים במסדרונות אלא עשרות מיליונים, רכש וציוד רב אך כול העוצמה הזו מונעת בכוחם של העובדים בלבד, ללא המשאב האנושי לא יזוז דבר, את ביכולותיך הנפלאות סייעת לנו להוביל את המשאב החשוב ביותר בארגון לשיפור והתייעלות, אבקש להודות על הסבלנות, החשיבה הברורה והיצירתית, להודות על הרגשת השותפות שמגיעה
ממקום אמיתי ומכבד, תודה על החיוך הרחב והליווי להצלחה

גילי דואר, מנהלת הדרכה
"לסיגל יש יכולת יוצאת דופן בהנחייה, נעימה, חכמה, מצליחה להגיע לנקודות חשובות במהירות ונועצת מסרים עד הסוף. אצלנו בחברת סלקום, העבירה קורס ניהול פרוייקטים שנגע בעיקר בתפיסת תפקיד ובפרקטיקה וחשיבה יצירתית והצליחה לייצר ערך בכל מפגש עם כל קבוצה שפגשה. מנחה נדירה!!!"
