top of page

מאמנים למצוינות בשירות ומכירות

פתגם סיני עתיק אומר: לשמוע זה לשכוח, לראות זה לזכור ולעשות זה לדעת!

דרך חוויה ועשייה, אנחנו נאמן את נותני השירות והמכירות שלך, לאהוב לתת שרות, ולהצליח בזה.

נפתח מיומנויות בינאישיות ונלמד ונטמיע הקשבה, אחריות אישית, מיקוד ייעול ובעיקר להוביל לשיחה אפקטיבית.

התהליך יקדם משמעותית את ביצועי היחידה הן בשימור לקוחות והן בגיוס לקוחות חדשים.  

זו שיטה של אימון תוך כדי עבודה, העובדים ממשיכים בעשיה השוטפת בסביבתם הטבעית. מקבלים לקוחות עונים לטלפונים. תוך כדי עבודה, ולא בחדר הסדנאות! הם מקבלים טיפים, חיזוקים המלצות והערות בונות לשיפור והתייעלות בעבודתם. כיצד לייעל עבודה, כיצד לתקשר נכון יותר בלחץ, למול גורם מסוים, איכות השירות ואפקטיביות המכר שלהם. המנהל מקבל כלים בחניכה אפקטיבית וייעוץ ניהולי תוך כדי התהליך.  

התהליך מוכח כאפקטיבי ורב השפעה על העובדים והמנהלים כאחד. 

התהליך מצריך מינימום זמן ומזאבים ארגוניים ללמידה ותוצאות.   

 

סדנאות מקצועיות

  • מייצרים מפגש אפקטיבי עם לקוח - סדנאות לנותני שירות ומכר. מותאם כסדנאות בסיס עם כניסה לתפקיד, וכסדנאות לנציגים ותיקים בשטח. הסדנאות מובילות ליצירת לקוחות נאמנים פנימיים וחיצוניים, ולשיפור בביצועים. הסדנאות עובדות הן על תפיסה והן מאמנות בכלים פרקטיים יישומיים. המשתתפים מעידים על שיפור מידי בביצועים ועל עליה משמעותית במוטיבציה בעבודה.  

  • ניהול השירות - סדנאות למנהלים, להטמעה, חניכה, מודלינג ניהולי ויצירת משוב תהליכי לכדי שיפור מהותי. "הכל אנשים" מנהלי שירות מנהלים עובדים שתפקידם לתת שירות, ומכאן תפקידם כמנהלים המנהלים אנשים ונותנים להם שירות פנימי הינו ראשון במעלה. סדנאות ניהול השירות הכרחיות לארגון המאמין בשירות ורוצה להגדיל את שביעות רצון עובדיו הפנימיים והחיצוניים כאחד.

  • תהליכי חניכה לאוכלוסיות תומכות מענה - סדנאות לאוכלוסיות חונכים, בכירים, תומכים אימון למאמנים פנים ארגוניים. לעיתים אוכלוסיות מפתח אלו נשכחות בתוך השוטף הניהולי. יש באוכלוסיות אלו למנף את תהליכי העבודה הארגוניים כולם ולהוביל לעמידה ביעדים. אלו יחידות מפתח המצריכות טיפוח ממוקד ומותאם אישית.

  • שירות יוזם - מכירות כחלק ממערך השירות, טיפול בהתנגדויות נותני השרות למכירה. הגדלת פעילות לקוח, גיוס לקוח מינוף הזדמנויות. הבנת פוטנציאל התפקיד של נותן השירות, נקודת המפגש שלו בקו ראשון למול הלקוח ועל חשיבות המכר כחלק ממתן שירות איכותי ושלם ללקוח. והכי חשוב איך עושים את זה בהנאה וברווח לכל הצדדים.    

 

אימון O.J.T­

אימון תוך כדי מתן שירות ומכירות בסביבה הטבעית של העובדים.

התהליך מוכח כאפקטיבי ומצריך מינימום זמן ומשאבים ארגוניים ללמידה.

 

מוכרים תוצאות - ערבי מכירות סוחפים­

בערב אחד, כולם מתגייסים!! לפעילות הליבה: למכירת מוצרים ושירותים/ לחזרה ללקוחות /

לסילוק חובות גבייה/ להרחבת ביטוחים/ לשירות יוזם ועוד.

ערב שכולו באווירה שמחה ואנרגטית, מלכד את כולם למען מטרה משוטפת.

המספרים רצים על הלוח והתוצאות תמיד מעל המצופה.  

מומלץ להטמעת שינויים ארגוניים וככלי להעברת מסרים על שיפור בביצועים ועמידה ביעדים. 

bottom of page